sâmbătă, 7 august 2010

CANNELONI CU CARNE TOCATA



Pentru a umple 19 cannelloni e nevoie de :

- 480 g carne (amestec de vitel si porc) ,
- 1 ceapa,
- 2 catei de usturoi,
- 3 rosii,
- 4 linguri sos pentru spagetti ( se pot inlocui cu mai multe rosii ),
- cateva fire de patrunjel,
- cateva linguri de ulei de masline,
- 100 g cascaval emmental ras ,
- 3 lingurite parmezan deshidratat,
- busuioc, oregano, sare, piper.

Sosul bechamel :

- 50 g unt,
- 50 g faina,
- 900 ml lapte,
- sare.

Se fierb cannelonni in apa sarata, timp de 3 minute ( pe cutie scria 4, dar e bine sa ramana mai tari ca sa se poata umple mai usor ). Se scot din apa, se ung cu ulei de masline pentru a ii impiedica sa se lipeasca intre ei.
Apoi se toaca ceapa si usturoiul si se pun la calit in ulei de masline.

Intre timp, se scufunda rosiile in apa fierbinte pentru un minut, pana cand coaja se crapa, apoi se curata de coaja, se toaca si se adauga peste ceapa, impreuna cu sosul pentru spagetti.
Se adauga apoi carnea si se calesc 10 minute impreuna.

Se pun apoi condimentele si patrunjelul tocat, se ia de pe foc, apoi se adauga cascavalul ras si parmezanul.
Se pregateste bechamelul dupa metoda clasica.
Am topit untul pe foc mic, am adaugat toata faina odata, am adaugat treptat laptele caldut, amestecand energic pentru a nu fac cocoloase.
Am continuat pana cand am terminat cei 900 ml lapte (pentru ca am vrut ca sosul sa fie moale).
Cand carnea s-a racorit putin, am umplut cannelloni cu ajutorul unei lingurite. Am avut grija sa nu-i umplu prea mult, pentru a nu se desface la copt

I-am asezat in tava si am turnat peste ei bechamelul

Deasupra am pus cascaval emmental si parmezan deshidratat si i-am bagat in cuptorul incins in prealabil la 190 grade Celsius. I-am copt 30 minute, pana s-au rumenit frumos deasupra.
La copt tot sosul a fost absorbit de cannelloni, dandu-le un gust delicios.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu