luni, 18 aprilie 2011

CIORBITA DE PUI CU CIUPERCI

ciorbita de pui cu ciuperci
Ingrediente pt 8 portii :
- 400g piept de pui
- 400g ciuperci Champignon
- 1 morcov
- ardei gras rosu
- sare, piper
- 2 cepe
- 2L supa de pui
- 100g paste scurte
- ulei masline
- 2 linguri parmezan ras (optional)
- 2 linguri busuioc proaspat (eu am folosit uscat)....si am pus si patrunjel :)

Preparare :
- se curata ciupercile Champignon, se taie felii si se pun la fiert in apa cu sare. Dupa ce clocotesc se da focul mic si se mai lasa sa fiarba 15min.
- pieptul de pui se spala, se sterge, se taie cuburi si se caleste in ulei incins 3 min dupa care se scoate din tigaie.
- se caleste ceapa tocata, se adauga pieptul de pui si ciupercile scurse si se stinge totul cu supa de pui calda (in care am pastrat morcovul si am adaugat si ardeiul).
- se adauga sare si piper si se lasa sa fiarba cca 10 min.
- se adauga pastele si se mai fierbe totul in jur de 5 min.
- se adauga apoi bors dupa gust
- se serveste fierbinte presarata cu parmezan ras si busuioc proaspat tocat si/sau patrunjel.
Ciorbita de pui cu ciuperci se serveste calda.
ciorbita de pui cu ciuperci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu