duminică, 7 noiembrie 2010

PLACINTA CU VARZA

placinta cu varza


Intr-un sfarsit mi-a venit si mie 'pofta' si cheful de a face placinta cu varza. Sunt in premiera, sotul de mult tanjeste dupa ele..deh...fiind unul din mirosurile care i-au infrumusetat copilaria. A mancat pe nerasuflate si m-am bucurat ca si lui Amy i-au placut foarte mult.
Oricum, toata familia a participat la facutul lor.

Ingrediente :

- 750g faina
- 300 ml lapte
- 2 oua
- 50g drojdie
- 2 linguri de zahar

Preparare : N-am respectat indicatiile "bunicii" si am bagat in functiune masina de paine :D. Mi-a facut aluatul si l-a dospit 1h, apoi am trecut la umplut placintele.
Am ales mai multe compozitii : varza, gem de prune, branza de burduf. Dupa ce se pune umplutura, se "impacheteaza" totul si se intinde din nou cu sucitorul astfel incat in final grosimea placintei sa fie o idee mai mica decat inaltimea unui deget.
Acum pozele :




Si bineinteles, iubita lu' mami, cea mai harnicuta fetita din lume :



Inspirata de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu