duminică, 8 mai 2011

PRAJITURA CU BRANZA DE VACI SI CIOCOLATA

prajitura cu branza de vaci si ciocolata
Eu am facut-o in forma de tort si a reprezentat tortuletul aniversar pt prichindelul meu de 1 anisor pe care noi, restul lumii :))) l-am savurat la maxim.
Este o prajitura fina, usoara ..atat ca mod de preparare cat si ca 'textura'..Regretul este ca forma pe care am folosit-o a fost prea lata (26cm diametru) si felia de tort nu e asa inalta :)....data viitoare aleg diametrul mai mic.
Poze din timpul prepararii nu am. Am fost si de data aceasta intr-o mare viteza.

Ingrediente :

Blat:

- 200 g biscuiti obisnuiti, simpli, nu cu cacao
- 50 g nuca
- 150 g unt
- 3 linguri cacao
- 2 linguri zahar

Crema:
- 500 g branza de vaci
- 200 ml frisca lichida
- 100 g zahar
- 3 oua
- 50 g ciocolata amaruie rasa
- esenta de rom

Glazura:
-100 g ciocolata amaruie
-100 ml frisca lichida

Preparare :
Se piseaza biscuitii. Se amesteca cu zaharul, cacaoa si nuca macinata. Se adauga untul topit si racit si se omogenizeaza.
Compozitia se pune in forma si se preseaza cu degetele ca sa se formeze baza.

Toate ingredientele cremei se amesteca si se toarna peste blat. Se da la cuptor pana incepe sa se rumeneasca.
Se scoate si cat inca este fierbinte se toarna glazura preparata dinainte astfel : pe baie de apa se topeste ciocolata peste care se adauga frisca si se amesteca pt omogenizare.

Sursa : de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu