duminică, 2 ianuarie 2011

OMULETI DE ZAPADA

oua
 Acesti omuleti de zapada au fost deliciul invitatilor din ziua de Craciun :).

Ingrediente (pt 6 oameni de zapada) :
- 6 oua de gaina + 6 oua de prepelita
- 1 tub bulion
- 1 cutie mica de icre negre sau boabe de piper mai mari si mai mici
- 1 cutie ton 200g
- 3 linguri smantana
- sare, piper
- patrunjel
- 4 linguri maioneza
- 4 ridichi mari sau 6 ridichi mai mici
- 6 ramurele frumoase de marar

Preparare : Fierbe ouale tari (10 min cele mari si 5 min cele mici) si curata-le de coaja. Taie un capac si scoate galbenusurile de la ouale de gaina prin partea mare fara sa rupi albusul.
Intr-un bol, freaca galbenusurile cu tonul, smantana, patrunjelul taiat marunt, sarea, piperul si maioneza.
Umple albusurile si pune-le pe farfurie cu partea pe unde s-au umplut in jos.
Folosind o scobitoare, pune oul de prepelita peste oul mare, in asa fel incat sa formeze capul si corpul omului de zapada.                                                          
                                                                                                     
Cu ajutorul tubului de bulion (eu nu am avut tub cu bulion si am folosit pasta de tomate, care am aplicat-o cu ajutorul unei scobitori) deseneaza pe oul mic o gura si un nas si pune 2 icre negre in locul ochilor (eu am pus boabe de piper mai mici.
Pe oul mare, asaza cu grija cate icre negre sau boabe de piper pentru a face nastureii.
Pune ramurelele de marar pe lateral, pentru a-i face omului de zapada o matura.
Asaza pe capul omului o cusma facuta dintr-o jumatate de ridiche usor scobita. 
omuleti de zapada
oua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu