duminică, 21 noiembrie 2010

RASTURNATA DE COACAZE CU CIOCOLATA

prajitura de coacaze

Ingrediente :

- 3 oua
- 150g zahar
- 1 varf cutit coaja de lamaie rasa
- 75g faina
- 1 lingurita cu varf praf copt
- 1 lingurita cacao (am uitat cu desavarsire sa o pun)
- 100g ciocolata amaruie rasa
- 200g coacaze sau amestec fructe de padure (eu am folosit coacaze si mure - coacazele le aveam proaspete, murele congelate)

Preparare :
Se incinge cuptorul la 180 grade C.
Se bat galbenusurile cu 75g zahar si coaja de lamaie. Se inglobeaza treptat albusurile batute spuma, folosind o lingura de lemn sau o spatula si amestecandu-se foarte usor, .. apoi faina amestecata cu praf de copt si cacao (am mai zis ca am uitat sa o pun). In final se adauga ciocolata rasa si se inglobeaza bine in aluat.

Se unge cu unt o forma de tort cu diam. 26cm. Pe fund se repartizeaza uniform 50g zahar. Se aseaza apoi fructele

si se acopera cu aluat

 
Se acopera forma cu folie de aluminiu pt ca blatul sa nu se rumeneasca si sa-si schimbe culoarea si se da la cuptor pt 50 min.
Dupa expirarea timpului se scoate prajitura din cuptor, se lasa la racit vreo 20 min apoi se rastoarna si se taie cand e racita complet.
Se poate servi si cu un motz de frisca deasupra.

prajitura de coacaze cu ciocolata
Reteta este din revista Ioana. Prajitura de coacaze, cu ciocolata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu