duminică, 8 august 2010

CORNURI CU UNT



600 g faina alba
1 plic drojdie uscata
300 ml lapte caldut
1 ou
65 g unt moale
1 lingura miere(sau zahar)
1 lingurita sare


Am pus ingredientele in masina de facut paine. A rezultat un aluat moale si elastic,pe care l-am lasat la crescut o ora si jumatate (in masina).
Apoi l-am pus pe masa si l-am impartit in patru bucati egale.

Fiecare bucata,am intins-o cu sucitorul si am taiat-o in patru.
Din sferturi am facut cornuletele,pe care le-am pus in tava pe hartie de copt.
Am mai lasat sa creasca putin.
Apoi le-am uns cu galbenus de ou.
Se pot presara deasupra cu mac,chimen,susan, cascaval.
Se coc la foc mediu cca 20min. Cornuri cu unt.
 
cornuri cu unt
Reteta este de aici : http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:oUBb6HirjFQJ:artaculinara.com/retete-panificatie-si-patiserie-cu-imagini/418-cornuri-cu-unt+cornuri+cu+unt&cd=2&hl=ro&ct=clnk&gl=ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu