duminică, 27 noiembrie 2011

TARTA CU GEM DE CAISE

tarta cu gem

Ingrediente :
- 400g faina
- 150g zahar
- 200g unt
- 5 albusuri
- 1 lingurita coaja de lamaie rasa

Umplutura :
- 300g branza de vaci (merg chiar 400-450g ca sa iasa strat mai gros de umplutura)
- 2 oua
- 200g gem caise

Preparare :
- untul + zahar = se freaca pana devin spuma
- se adauga coaja de lamaie si faina in ploaie
- la sfarsit se pun albusurile batute spuma si se framanta totul pana se obtine un aluat potrivit
- se opreste din aluat o bucatica, iar pe restul il intindem ca o foaie cu care imbracam interiorul unei forme de tarta.
- l-am intepat cu furculita din loc in loc si l-am dat la cuptorul incins in prealabil, cateva minute
- apoi am scos tava si am pus deasupra branza (in care am amestecat ouale si....in functie de gust se mai poate pune si zahar - eu nu am pus). Am introdus iar la cuptor totul..de data aceasta mai mult ..pana a fost aproape gata...dupa care iar am scos, am adaugat gemul in strat subtire, am pus grilajul din aluat (pe care l-am uns cu putin lapte) si ... inapoi la cuptor pret de cateva minutele..
Si gataaaaaaaaa........tarta cu gem......de caise...

Pofta buna !

Inainte de .. ultima tura de cuptor :

tarta cu gem

Aici ..doar ce l-am scos din cuptor (era aproape miezul noptii :D)

tarta cu gem



tarta cu gem






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu