duminică, 28 noiembrie 2010

Paine japoneza cu iaurt

paine japoneza
Ingrediente :
- 300g făină
- 200g iaurt
- 20g zahăr
- 20g unt
- 4g drojdie uscată
- sare
- 1 lingură lapte dulce
- 1/2 linguriţă zahăr pentru uns
- seminţe de mac şi susan (opţional)

Preparare : 
                                                                                     Am pus toate ingredientele in MP (in afara de mac si susan, 1/2lta zahar pt uns si 1 lingura lapte dulce) in ordinea : iaurt, untul pe care l-am topit, zahar, faina, sare, drojdie. Am setat programul pt pizza si am lasat aluatul la facut, framantat si dospit apoi 1h.


                                            
 
 
 
 
 

 Cand aluatul a fost gata, am infainat masa (nu eu :D) si ne-am pregatit de modelat :D.
Am facut impreuna 6 bile pe care le-am asezat in forma de floare si le-am mai lasat la crescut 30 min timp in care numa' bine a avut timp cuptorul sa se incinga la 200 grade.

Am uns chiflutele cu laptele in care am dizolvat jumatatea de lingurita de zahar, am presarat mac si susan deasupra si le-am introdus la cuptor pentru aprox 30 min.
Dupa ce le-am scos aratau asa :


paine
Nu va pot descrie cat de bune sunt !!!! Paine japoneza. Simplu.

Reteta e de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu